Martin Šindelář

Master's thesis

Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice

Optimization marketing communication of the Tatran Střešovice sports club
Abstract:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou strategii florbalového klubu Tatran Střešovice na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu a situační analýzy organizace. V teoretické části práce definuje potřebná témata korespondující s tématem marketingové strategie, situační analýzy mikro a makroprostředí a v neposlední řadě komunikačního mixu. Témata následně využije v analytické a návrhové části …more
Abstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing strategy of the floorball club Tatran Střešovice on the basis of data from quantitative research and situational analysis of the organization. The theoretical part of the thesis defines the necessary topics corresponding to the topic of marketing strategy, situational analysis of micro and macro environment and last but not least communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 10. 2022
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní