Pořizování a postprodukce produktové fotografie – Karolína Čížková
Karolína Čížková
Bakalářská práce
Pořizování a postprodukce produktové fotografie
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na odvětví fotografie. Konkrétně na produktovou fotografii. Cílem bakalářské práce je zobrazení tvorby produktové fotografie. Počínaje jejím pořízením, následným zpracováním v určitém programu až po praktickou část bakalářské práce zaměřující se na tvorbu produktové fotografie pro firmu. Toto odvětví fotografie je nedílnou součástí reklamního světa. Můžeme se s ní setkat …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the field of photography. Specifically on product photography. The aim of this thesis is to display the creation of product photography. Starting with its procurement, and subsequent processing in certain software to the practical part of the bachelor thesis focusing on creating product photography for the company. This branch of photography is an integral part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Sedlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čížková, Karolína. Pořizování a postprodukce produktové fotografie. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková -
Po stopách rodu Silva Tarouca. Volnočasový produkt.
Kalová Kalová -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Les Six jako uměle vykonstruovaný produkt francouzského meziválečného nacionalismu?
Patrik Červák