Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu – Bc. Zbyněk Římal
Bc. Zbyněk Římal
Bakalářská práce
Práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu
Marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je práce s marketingovým mixem jako předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu na trhu. K praktické analýze v aplikační části byl vybrán největší podnik v České republice, Česká pošta, s.p. V současné době je na trhu poštovních služeb velká nabídka, a proto hraje dobrý marketing pro Českou poštu, s.p., klíčovou roli. V práci byla provedena analýza marketingového …víceAbstract:
The theme of this thesis is to marketing mix work as presumption success of entrepreneurial subject in the market. For the practical analysis the largest company in the Czech Republic, Česká pošta, s.p., (Czech Post, state enterprise) has been selected. There is a wide offer on the current postal services market, and therefore successful and effective marketing instruments play a key role. In this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y6tse/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Markéta Humlíčková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková