Tvorba obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Jaroslav Kolman
Bc. Jaroslav Kolman
Bakalářská práce
Tvorba obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu
Creation of the business and the marketing plan in a selected business company
Anotace:
Záměrem mé bakalářské práce je „Tvorba obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu“. Konkrétně se jedná o zhodnocení současné situace ve společnosti Linde Gas a.s. z pohledu segmentu LPG a sestavení účinného obchodního a marketingového plánu prostřednictvím navržených opatření. V první části je charakterizována společnost a útvar, který se zabývá prodejem produktů LPG. Poté …víceAbstract:
The aim of my Bachelor thesis is „Creation of the business and the marketing plan in a selected business company. “ Specifically, the assessment of the current situation in the company Linde Gas from the perspective of LPG segment and building effective business and marketing plan through the proposed measures. The first part is about LPG department that deals only with the sale of LPG products. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/z472t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLMAN, Jaroslav. \textit{Tvorba obchodního a marketingového plánu ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/er8ips/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Business Intelligence
Pavel Činčera -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith