Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu – Martina Krajská
Martina Krajská
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu
Marketing research in consumer market
Anotácia:
Bakalářská práce na téma „Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu“ se zabývá průzkumem poskytování restauračních služeb restaurace Lískovka z pohledu spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části.První část, nebo-li literární rešerše, se zaměřuje na teorii marketingového výzkumu. V této části jsou vymezeny pojmy jako marketing, marketingový výzkum a průzkum, procesy výzkumu, zdroje dat, techniky …viacAbstract:
The bachelor thesis, which is called ‘Marketing research on the consumer market’, is focused on the research of catering services of Lískovka restaurant from view of consumers. The thesis is divided into two parts.The first part, called ‘background research’, is focused on the theory of the marketing research. There are also determined the following keywords in this part: marketing, marketing research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Never waste a good crisis? A thesis research on changes in EU energy policy discourses in the 2022 Ukrainian war context
Lorena García Lorenzo -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná
Názov
Vložil
Vložené
Práva