Marketingové komunikace soutěžního portálu – Bc. Stanislav HELOŇA
Bc. Stanislav HELOŇA
Diplomová práce
Marketingové komunikace soutěžního portálu
Marketing communications of game website
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vytvoření návrhu projektu marketingových aktivit herního a zpravodajského webového portálu s cyklistickou tématikou. V teoretické části práce jsou zpracovány základní poznatky týkající se marketingového prostředí organizací a marketingové komunikace. Dále se teoretické vymezení zaměřuje na tradiční i nové nástroje online marketingu s ohledem na další využití v praktické části …víceAbstract:
Thesis aims to describe using of the idea of advergaming in the marketing as a foundation of a small business. The thesis is divided into two parts, theoretic and practical. Theoretic part outlines elemental knowledge of marketing environment, marketing communications focusing on online marketing both traditional and new methods of the online promotion. Practical part of the thesis is separated in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HELOŇA, Stanislav. Marketingové komunikace soutěžního portálu. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Mediální studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Denisa Vernerová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Prostecký -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva