Daniela Medová
Bachelor's thesis
Návrh destinačního produktu pro Kraj Vysočina
Draft of new destination product for Vysocina region
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového destinačního produktu pro Kraj Vysočina. V literární rešerši jsou objasněny základní pojmy jako jsou, ces-tovní ruch, faktory pro rozvoj cestovního ruchu, typologie cestovního ruchu, desti-nace, destinační management, segmentace, marketingový mix a marketingová komunikace. V druhé části se práce zabývá aplikováním teoretických znalostí z předchozí části …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with draft of new destination product for Vysocina region. The literature search clarifies basic concepts such as, tourism, factors for the development of tourism, typology of tourism, destination, destination man-agement, segmentation, marketing mix and marketing communication. The sec-ond part deals with the application of theoretical knowledge from the previous part for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Accounting and Taxes
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová