Návrh destinačního produktu pro Kraj Vysočina – Daniela Medová
Daniela Medová
Bachelor's thesis
Návrh destinačního produktu pro Kraj Vysočina
Draft of new destination product for Vysocina region
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového destinačního produktu pro Kraj Vysočina. V literární rešerši jsou objasněny základní pojmy jako jsou, ces-tovní ruch, faktory pro rozvoj cestovního ruchu, typologie cestovního ruchu, desti-nace, destinační management, segmentace, marketingový mix a marketingová komunikace. V druhé části se práce zabývá aplikováním teoretických znalostí z předchozí části …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with draft of new destination product for Vysocina region. The literature search clarifies basic concepts such as, tourism, factors for the development of tourism, typology of tourism, destination, destination man-agement, segmentation, marketing mix and marketing communication. The sec-ond part deals with the application of theoretical knowledge from the previous part for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Accounting and Taxes
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová