The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic – Aigerim Utemuratova
Aigerim Utemuratova
Bakalářská práce
The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic
Role influencerů v kosmetickém průmyslu v České Republice
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje pohledy na rozhodovací proces českých žen při nákupu kosmetických přípravků zkoumáním latentních faktorů prostřednictvím průzkumné a potvrzující faktorové analýzy. Vnímání merketingových technik produktů, jako jsou tradiční metody prostřednictvím televizních reklam, stejně jako nově vznikající metody, jako jsou ovlivňující celebrity online a sociální média. Výsledky ukazují …víceAbstract:
The current thesis provides insights regarding the decision-making process of Czech women when purchasing cosmetic products, by looking at latent factors through exploratory and confirmatory factor analysis. Perception of product marketing techniques, such as traditional methods through TV advertisements, as well as the emerging methods such as social media influencers and social media. The results …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2021
- Vedoucí: Efthymia Kottika
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková analýza slovní zásoby v tematické oblasti "Móda a kosmetika" v současné ruštině (na pozadí češtiny)
Markéta Josková -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Role of the transcription factor Cytokinin Response Factor 6 (CFR6) in redox signalling
Nora Witkovská -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Analysis of role of FoxO1 transcription factor in chronic lymphocytic leukemia cells
Laura Ondrišová -
Influence of an Energy Factor on the Relations between Azerbaijan and Russia
Roman Temnikov -
Rodina jako faktor rozvoje poruch chování
Lenka Hauserová -
Sociální prostředí jako faktor vzniku a rozvoje závislosti klientů Kontaktního centra.
Karolína HOFMANNOVÁ