Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule – Mgr. Roman Světnický
Mgr. Roman Světnický
Master's thesis
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Advertising and its Impact on Unfair Competition, Including the Subsidiary Significance of the General Clause
Abstract:
Reklama nás obklopuje na každém kroku, a proto je nezbytné pro ni stanovit určitý regulační rámec, aby nedocházelo k porušení či ohrožení jiných právem chráněných zájmů. Ve své práci se zabývám právní úpravou reklamy tak, jak prochází celým právním řádem, přičemž se zaměřuji zejména na ta ustanovení, která mohou být spojena se zakázanými, respektive nekalosoutěžními projevy reklamy. V tomto kontextu …moreAbstract:
Advertising surrounds us wherever we go, and therefore it is necessary to provide a certain regulatory framework to prevent any violation or danger to other legally protected interests. In my thesis I deal with the regulatory framework of advertising as it penetrates through the Czech legal system, focusing particularly on those statutory provisions which may be linked with prohibited, respectively …moreKeywords
nekalá soutěž regulace reklamy generální klauzule skutková podstata klamavá reklama srovnávací reklama obchodní zákoník etická samoregulace skrytá reklama product placement Unfair Competition Advertising Regulation General Clause Merits Misleading Advertising Comparative Advertising Commercial Code Ethical Self-regulation Hidden Advertising
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p6r0w/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2012
- Supervisor: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Etická stránka reklamy
Ivana Vyšohlídová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda