Edita Kubíková

Bakalářská práce

Vliv reklamy na děti

The influence of advertising on children
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu a konkrétně na její vliv na dětskou část populace. Teoretická část pojednává o pojmech jako například marketing, marketingový mix a reklama. Zkoumá druhy reklam a reklamních médií a historii reklamy. Dále definuje a rozlišuje vlivy reklamy na různé věkové skupiny. Praktická část představuje vlastní dotazníkové šetření, které zkoumá přístup rodičů k reklamám a …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on advertising and specifically on its impact on children. The theoretical part discusses terms such as marketing, marketing mix and advertising. It also analyses types of advertisement, media and advertising history before moving on to define and distinguish the impacts of advertising on different age groups. The practical part presents its own survey which analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Eva Malecká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50585

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management