Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví – Bc. Filip Schroll
Bc. Filip Schroll
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Sales Promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the company XY in building industries
Anotace:
Bakalářská práce bude orientována na středně významnou developerskou společnost, kterou pro účely této bakalářské práce nazveme G-DEVELOPMENT. Práce bude orientována především na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v sektoru stavebnictví – stavba a prodej bytů a komerčních prostor. Nejprve podrobně analyzujeme prostředí, které je oborem zasaženo, stanovíme cílovou skupinu pro G …víceAbstract:
Bachelor thesis is oriented to the middle significant development company, which for the purposes of this thesis we call G-DEVELOPMENT. Work will be oriented primarily on the use of marketing tools and integrated communication in the construction sector - the construction and sale of apartments and commercial premises. First, we analyze in detail the environment that is affected field, identifying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uul2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Miroslav Nečas -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová -
Corporate identity ve sportovním klubu
Roman Marko -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková