Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS – Pavlína TOPORSKÁ
Pavlína TOPORSKÁ
Bakalářská práce
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
TourMIS - a tool for Marketing information system (MIS) of cities
Anotace:
Tato bakalářská práce je tématicky zaměřena na marketingový informační systém měst ? nástroj TourMIS, který je určen především k hodnocení cestovního ruchu ve městech a destinacích. Teoretická část práce charakterizuje samotný cestovní ruch a zmiňuje důvody nutné k vedení podobné analýzy, uvádí základní informace o statistice a marketingu orientovaném na cestovní ruch. Praktická část bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor work is thematically focused on the marketing information system of cities ? tool TourMIS, which is primarily determined to evaluate tourism in cities and destinations. The theoretical part describes tourism and identifies reasons which are necessary to conduct analysis, basic of statistics and marketing, especially marketing focused on tourism. The practical part of this bachelor work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Boruta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOPORSKÁ, Pavlína. Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko