Radek Lizec

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalového klubu FK Mladá Boleslav. První teoretická část objasňuje pojmy jako jsou marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a její jednotlivé nástroje či jejich aplikace ve sportovním prostředí. V druhé praktické části dochází k představení klubu a analýze současného marketingového mixu a marketingové komunikace. Východiskem je poté …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the football club FK Mladá Boleslav. The first theoretical part defines the terms marketing, marketing mix, marketing communication and their tools or applications in the sports environment. In the second practical part the club is introduced and its current marketing mix and marketing communication are analyzed. Then these activities are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní