Strategie vybrané firmy na českém trhu – Marek Šorm
Marek Šorm
Bakalářská práce
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Strategy of Choosen Firm on the Czech Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je návrh strategií pro společnost Ferdinand a.s. na tuzemském trhu. V práci je analyzováno externí i interní prostředí vybrané společnosti. Pro potřeby této bakalářské práce byla sbírána primární data prostřednictvím rozhovorů s představiteli společnosti. Sekundární data byla získávána především z internetových zdrojů a odborných publikací. V projektové části byl pomocí …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a strategy for Ferdinand company on Czech market. In thesis is analyzed external and internal enviroment of chosen company. For the needs of this thesis had been collected primary pieces of information through interviews with representatives of company. Secundary pieces of information had been obtained mostly from internet sources and scientific publications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13453/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠORM, Marek. \textit{Strategie vybrané firmy na českém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/etgoj2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingový plán podniku
Zoltán Sobotovič -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká