Marek Šorm
Bachelor's thesis
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Strategy of Choosen Firm on the Czech Market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh strategií pro společnost Ferdinand a.s. na tuzemském trhu. V práci je analyzováno externí i interní prostředí vybrané společnosti. Pro potřeby této bakalářské práce byla sbírána primární data prostřednictvím rozhovorů s představiteli společnosti. Sekundární data byla získávána především z internetových zdrojů a odborných publikací. V projektové části byl pomocí …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a strategy for Ferdinand company on Czech market. In thesis is analyzed external and internal enviroment of chosen company. For the needs of this thesis had been collected primary pieces of information through interviews with representatives of company. Secundary pieces of information had been obtained mostly from internet sources and scientific publications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13453/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingový plán podniku
Zoltán Sobotovič -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká