Ing. Jakub Mach

Bakalářská práce

Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci

Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá svobodou projevu v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část osvětluje základní postavení svobody projevu v legislativě, a také z hlediska etického a morálního. Zabývá se oblastí marketingové komunikace v jednotlivých sférách komunikačního mixu a jednotlivými limitujícími faktory. Blíže následně pojednává o reklamních sděleních a jejich právním ukotvení, o organizacích a dozorčích …více
Abstract:
Abstract This thesis deals with freedom of expression in the field of marketing communication. The theoretical part explains the basic position of freedom of expression in legislative and ethical its aspects. This thesis follows up with marketing communication in single spheres of the communication mix and its limiting factors. Consecutively, it closer deals with advertisement and its legislative anchor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace