Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci – Ing. Jakub Mach
Ing. Jakub Mach
Bakalářská práce
Svoboda projevu a její limity v marketingové komunikaci
Freedom of expression and its limits in marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá svobodou projevu v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část osvětluje základní postavení svobody projevu v legislativě, a také z hlediska etického a morálního. Zabývá se oblastí marketingové komunikace v jednotlivých sférách komunikačního mixu a jednotlivými limitujícími faktory. Blíže následně pojednává o reklamních sděleních a jejich právním ukotvení, o organizacích a dozorčích …víceAbstract:
Abstract This thesis deals with freedom of expression in the field of marketing communication. The theoretical part explains the basic position of freedom of expression in legislative and ethical its aspects. This thesis follows up with marketing communication in single spheres of the communication mix and its limiting factors. Consecutively, it closer deals with advertisement and its legislative anchor …víceKlíčová slova
Svoboda projevu limitující faktory svobody projevu marketingová komunikace integrovaný marketing limity v komunikačním mixu reklama public relations podpora prodeje osobní prodej direct marketing hospodářská soutěž reklama v legislativním pojetí kodex reklamy Freedom of expression limits in freedom of expression marketing communication integrated marketing limits in marketing communication mix advertising sales promotion personal selling economic competition advertising in legislation concept code of advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kaprc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Eduard Bruna, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Sabina Vojtíšková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová -
Komunikační mix společnosti LAW CZ, s.r.o.
David Vacl