Marketingová komunikace start-up projektu – Kateřina Buráňová
Kateřina Buráňová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace start-up projektu
Marketing communication of a start-up
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou marketingové komunikace pro začínající start-up Vianoto. Hlavním cílem práce je navrhnout tuto marketingovou komunikaci tak, aby byla co nejefektivnější. Za tímto účelem je nejprve popsán obecný průběh tvorby marketingové situační analýzy se zaměřením na start-upy v České republice, neboť pro vytvoření efektivní marketingové komunikace je nezbytné, aby byl k dispozici dostatek …víceAbstract:
The aim of this thesis is to formulate a marketing communication for a newly founded start-up company called Vianoto. The communication should be designed in the most effective way possible.At first, a general procedure of situation analysis is described considering the environment of start-up companies in the Czech Republic as situation analysis is necessary for collecting information and data that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73305
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73305
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková