Mgr. Pavel KAPOUN

Disertační práce

Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi

Virtual Guide through Educational Exhibitions
Anotace:
Práce se zabývá problematikou porozumění učivu v souvislostech, schopností kontextualizace a dlouhodobého zapamatování znalostí. V práci jsou navrženy zásady koherenčního modelu výuky, jehož cílem je dosažení soudržnosti (koherence) znalostí o jednotlivostech pomocí sítě sémantických vztahů. Popsána jsou teoretická východiska modelu, kterými jsou prostorové učební strategie, kooperativní vyučování …více
Abstract:
The thesis deals with three main issues: understanding of curriculum in context, the ability of contextualization and retention of knowledge in long-term memory. The work first suggests principles based on a coherence model of instruction, which aims to achieve coherence of knowledge of isolated facts through a network of semantic relationships. Then, the theoretical basis of the model is described …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
  • Vedoucí: prof. RNDr. Eva Milková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAPOUN, Pavel. Virtuální průvodce vzdělávacími expozicemi. Ostrava, 2016. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta