Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem – Bc. Tereza Milfajtová
Bc. Tereza Milfajtová
Master's thesis
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Aspects of Individual and Group Integration of Pupils with Down Syndrome
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o různých hlediscích integrativního vzdělávání žáků s Downovým syndromem. Je členěna do čtyř kapitol. Obsah první kapitoly teoretické části se zabývá mentální retardací, příčinami jejího vzniku a její symptomatologií. Charakterizuje však také Downův syndrom a jeho specifika. Druhá kapitola nabízí přehled možností vzdělávání a poradenských služeb pro žáky s Downovým syndromem …moreAbstract:
This thesis deals with three various aspects of integrative education of pupils with Down syndrome. It is divided into four chapters. Content of the first chapter of theoretical part deals with a mental retardation, causes of its occurance and its symptomatology, however it also characterizes Down syndrome and its specifics. The second chapter offers an overview of possibilities of education and advisory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yq6vz/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Integrace v psychoterapii: Individuální pojetí integrace u lektorů Výcviku integrace v psychoterapii
Ester Danelová -
Přechod žáků mladšího školního věku ze skupinové do individuální integrace
Nikola Leblochová -
Individuální integrace žáka s poruchami intelektového vývoje v první třídě základní školy běžného typu z pohledu asistenta pedagoga
Pavlína ZUBOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Sára KALIVODOVÁ -
Skupinová integrace žáků s mentálním postižením na základní škole
Monika Kimáková -
Individuální integrace žáků se středně těžkým mentálním postižením ve třídě základní škole praktické
Simona Tomanová -
Individuální a skupinová integrace u žáka s poruchami chování
Gabriela Němečková