Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice – Bc. Michaela DLOUHÁ
Bc. Michaela DLOUHÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Analysis of the marketing strategy of the travel movement of the city Luhacovice
Abstract:
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje …moreAbstract:
My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9318
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DLOUHÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/euti4f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DLOUHÁ, Michaela. Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economic policy and administration / Public sector administration and regional development
Theses on a related topic
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu