Zuzana ŠEBÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations školy
School Public Relations
Abstract:
Bakalárska práca objasňuje pojem poblic relations, funkcie, zásady a jednotlivé prostriedky. Prvá kapitola je zameraná na všeobecnú charakteristiku a objasnenie hlavného prínosu public relations pre spoľčnosť. Bližšie popisuje jednotlivé prostriedky a formy, které je potrebné využívať pre úspešné presadenie sa na trhu. V druhej kapitole sú popísané ciele a metodika práce a tretia časť je zameraná na …moreAbstract:
This bachelor thesis concentrate on defining the concept of public relations, functions, principles and individual resources. The first chapter focuses on the general charakteristics and highlights the main benefits of public relations for society. In addition to the genereal charakteristics describe various methods to be used for successgully penetrating the market. The second chapter describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Identifier:
155132
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Denisa Selická
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBÍKOVÁ, Zuzana. Public relations školy. Mojmírovce, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights