Zuzana ŠEBÍKOVÁ
Bakalářská práce
Public relations školy
School Public Relations
Anotace:
Bakalárska práca objasňuje pojem poblic relations, funkcie, zásady a jednotlivé prostriedky. Prvá kapitola je zameraná na všeobecnú charakteristiku a objasnenie hlavného prínosu public relations pre spoľčnosť. Bližšie popisuje jednotlivé prostriedky a formy, které je potrebné využívať pre úspešné presadenie sa na trhu. V druhej kapitole sú popísané ciele a metodika práce a tretia časť je zameraná na …víceAbstract:
This bachelor thesis concentrate on defining the concept of public relations, functions, principles and individual resources. The first chapter focuses on the general charakteristics and highlights the main benefits of public relations for society. In addition to the genereal charakteristics describe various methods to be used for successgully penetrating the market. The second chapter describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
155132
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Denisa Selická
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBÍKOVÁ, Zuzana. Public relations školy. Mojmírovce, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Marek Mozola -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Význam sponzoringu pro Public relations
Petr Tolar
Název
Vložil
Vloženo
Práva