Měření výkonnosti sekundárních procesů – Petra Palmová
Petra Palmová
Bakalářská práce
Měření výkonnosti sekundárních procesů
Anotace:
Analýza hodnotového řetězce představuje pro firmy strategickou výhodu. Tím, že některé procesy outsourcují, se stávají efektivnější, flexibilnější. Při outsourcingu úklidových služeb v hotelnictví je důležité sepsání servisní smlouvy SLA o úrovni poskytovaných služeb, definice kritických ukazatelů výkonnosti KPI a stanovení kritických ukazatelů CPI. Pomocí přístupu intrinsitní případové studie jsem …víceAbstract:
Value chain analysis is a strategic advantage for companies. By outsourcing certain processes, they become more efficient, more flexible. When outsourcing housekeeping services in the hospitality industry, it is important to write a service level agreement SLA on the level of services provided, define critical performance KPIs and establish critical CPIs. Using an intriguing case study approach, I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/s6hfh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Ph.D. Ekaterina Chytilová
- Oponent: Ing. Žaneta Bartušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové ukazatele obchodní společnosti
Pavla Horáková -
Navržení klíčových ukazatelů hodnocení výkonnosti výrobního podniku
Kristýna Konopíková -
Key performance indicators for website performance analysis
MD ALAMIN -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Analýza dat Condition Monitoringu pro potřeby Key Performance Indicators (KPI)
Jan Kelbl -
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Implementace interního Shared Service Centra v nadnárodní firmě
Lucie Komorová