Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení – Adam Staněk
Adam Staněk
Bakalářská práce
Obchodní strategie rozvoje ubytovacího zařízení
Business strategy of accommodation development
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie rozvoje pro ubytovací zaří-zení, které se nachází na jižní Moravě. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich, Literární rešerši, je vysvětlena základní terminologie strategického řízení. Druhá část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a taká analýzou klíčových zájmových skupin, které odhalují příležitosti a hrozby a silné a slabé …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a business strategy for a hotel located in Southern Moravia. Bachelor thesis is divided into three parts. The basic termi-nology of strategic management is explained in the first part, Literary Review. The second part deals with the analysis of internal and external environment and anal-ysis of the key stakeholders as well, which reveal strengths and weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc Ph.D.
- Oponent: Tomáš Vican, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Marketingový mix Lázní Slatinice, a.s.
Kristýna Smičková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová