Budování brandu pro obchod pokojových rostlin – Daria Tiulkina
Daria Tiulkina
Bakalářská práce
Budování brandu pro obchod pokojových rostlin
Building a brand for the houseplant shop
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovaná procesu budovaní brandu pro obchod, který se zaměřuje na prodeje pokojových rostlin. Cílem je vytváření nového brandu s novou verbální a vizuální identifikací. Bakalářská práce se skládá ze dvou časti: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována algoritmu budovaní brandu a skládá se z časti analýzy podniku, výzkumu, strategie, kreativního konceptu a jeho dalšího …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the process of building a brand for a store that focuses on the sale of houseplants. The goal is to create a new brand with new verbal and visual identification. The bachelor thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the algorithm of building a brand and consists of a part of the analysis of the company, research, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84577
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Margarita Antsifirova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84577
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
"Lead but your eye": Verbal and Visual Components in English Pageantry and Court Masque
Jana Přidalová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Návrh komunikační strategie pro branding stavební společnosti
Simona Lašáková -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Employer branding a náborová strategie opatrovate dětí do aupair agentury Dietok Prizeračky
Michaela Eliášová -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Strategie employer branding v ČR
Adéla Kavková