Daria Tiulkina

Bakalářská práce

Budování brandu pro obchod pokojových rostlin

Building a brand for the houseplant shop
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovaná procesu budovaní brandu pro obchod, který se zaměřuje na prodeje pokojových rostlin. Cílem je vytváření nového brandu s novou verbální a vizuální identifikací. Bakalářská práce se skládá ze dvou časti: teoretické a praktické. Teoretická část je věnována algoritmu budovaní brandu a skládá se z časti analýzy podniku, výzkumu, strategie, kreativního konceptu a jeho dalšího …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the process of building a brand for a store that focuses on the sale of houseplants. The goal is to create a new brand with new verbal and visual identification. The bachelor thesis consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part is devoted to the algorithm of building a brand and consists of a part of the analysis of the company, research, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Margarita Antsifirova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84577