Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain – Mgr. Ingrid BELLMANNOVÁ
Mgr. Ingrid BELLMANNOVÁ
Diplomová práce
Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain
DHL brand communication - Internal and external communicatin of DHL Supply Chain
Anotace:
Diplomová práce vznikla na základě působení autorky v mezinárodní společnosti DHL. Pojednává o komunikaci značky DHL a divize Supply Chain v rámci České republiky. Autorka na základě analýzy navrhla zefektivnění interní a externí komunikace společnosti, pro kterou v rámci České republiky pracuje 1 800 zaměstnanců. V projektové části se věnuje především zavedení a existenci interního časopisu, včetně …víceAbstract:
The master´s thesis was created on the basis of the author´s work experience in marketing department of the international company DHL. It describes the DHL brand communication and the communication of Supply Chain division within the Czech Republic. The autor proposed on the basis of an analysis improvement of internal and external communication of this copany, which within the Czech republic employs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BELLMANNOVÁ, Ingrid. Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková -
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Jana Šťastná -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová