Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain – Mgr. Ingrid BELLMANNOVÁ
Mgr. Ingrid BELLMANNOVÁ
Master's thesis
Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain
DHL brand communication - Internal and external communicatin of DHL Supply Chain
Abstract:
Diplomová práce vznikla na základě působení autorky v mezinárodní společnosti DHL. Pojednává o komunikaci značky DHL a divize Supply Chain v rámci České republiky. Autorka na základě analýzy navrhla zefektivnění interní a externí komunikace společnosti, pro kterou v rámci České republiky pracuje 1 800 zaměstnanců. V projektové části se věnuje především zavedení a existenci interního časopisu, včetně …moreAbstract:
The master´s thesis was created on the basis of the author´s work experience in marketing department of the international company DHL. It describes the DHL brand communication and the communication of Supply Chain division within the Czech Republic. The autor proposed on the basis of an analysis improvement of internal and external communication of this copany, which within the Czech republic employs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10592
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BELLMANNOVÁ, Ingrid. \textit{Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/evsfco/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BELLMANNOVÁ, Ingrid. Komunikace značky DHL-Interní a externí komunikace DHL Supply Chain. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Efektivita nástrojů interní komunikace
Tereza Valvodová -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková -
Interní marketingová komunikace ve zvolené organizaci
Jana Šťastná -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová