Adam Klimeš

Bakalářská práce

Optimalizace marketingového plánování pomocí umělé inteligence

Optimization of Marketing Planning with Artificial Inteligence
Anotace:
Tato práce odhalí potenciální možnosti pro zefektivnění marketingových aktivit firem. Prozkoumá potenciál umělé inteligence při tvorbě marketingového plánu. Hlavním cílem této práce je vytvoření precedentu pro implementaci umělé inteligence do marketingových aktivit firem. Dále tato práce nastíní konkrétní kroky a nástroje, které mohou firmy využít pro implementaci umělé inteligence do svých marketingových …více
Abstract:
This thesis will uncover potential opportunities for making corporate marketing activities more efficient. It will explore the potential of artificial intelligence in creating a marketing plan. The main goal of this thesis is to establish a precedent for the implementation of artificial intelligence into corporate marketing activities. Furthermore, this work will outline specific steps and tools that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON