Optimalizace marketingového plánování pomocí umělé inteligence – Adam Klimeš
Adam Klimeš
Bakalářská práce
Optimalizace marketingového plánování pomocí umělé inteligence
Optimization of Marketing Planning with Artificial Inteligence
Anotace:
Tato práce odhalí potenciální možnosti pro zefektivnění marketingových aktivit firem. Prozkoumá potenciál umělé inteligence při tvorbě marketingového plánu. Hlavním cílem této práce je vytvoření precedentu pro implementaci umělé inteligence do marketingových aktivit firem. Dále tato práce nastíní konkrétní kroky a nástroje, které mohou firmy využít pro implementaci umělé inteligence do svých marketingových …víceAbstract:
This thesis will uncover potential opportunities for making corporate marketing activities more efficient. It will explore the potential of artificial intelligence in creating a marketing plan. The main goal of this thesis is to establish a precedent for the implementation of artificial intelligence into corporate marketing activities. Furthermore, this work will outline specific steps and tools that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova