Influenceři a online marketing na sociálních sítích – Tereza Neubergová
Tereza Neubergová
Bachelor's thesis
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, influencer marketing, cíle a nástroje influencer marketingu. Obsahem praktické části je průzkum, který má za cíl zjistit, jakým způsobem jsou spotřebitelé ovlivňováni influencery.Abstract:
This bachelor thesis deals with online marketing, social networks, and influencers. The theoretical part describes marketing communication, tools and benefits of online marketing, social networks, influencers, and their division. Influencer market-ing, its goals, and the tools it uses. The content of the practical part is a survey, which aims to find out how users are affected by influencers.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/ewnaeh/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUBERGOVÁ, Tereza. \textit{Influenceři a online marketing na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/ewnaeh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová