Služby zákazníkům ve vybrané prodejně – Vavřinec ZELNÍČEK
Vavřinec ZELNÍČEK
Bachelor's thesis
Služby zákazníkům ve vybrané prodejně
Services to customer in selected shop
Anotácia:
Cílem této práce je zhodnotit současnou situaci v poskytování služeb v e vybrané maloobchodní jednotce a na základě tohoto zjištění následně navrhnout vhodná opatření, která by případně pomohla ke zlepšení této situace. Při provádění této analýzy byly zjišťovány rozsah, dále kvalita a ceny jednotlivých služeb. Služby byly rozděleny pomocí jednoho z vybraných způsobů uvedených v literární rešerši na …viacAbstract:
Retail services represent a very wide range of activities can take many forms, and their importance may vary. In order to analyze these services had to be given the scale of this study selected a particular retail unit, which offers enough services, while here these services play a relatively important role. For this purpose, has been selected shop offe-ring consumer electronics, which is part of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Antónia Štensová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELNÍČEK, Vavřinec. Služby zákazníkům ve vybrané prodejně. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje na značkové prodejně Telefonica O2 CR, a.s.
Radka GRYGOVÁ -
Podpora maloobchodního prodeje regionálních potravin
Petr Jirásek -
Ochrana spotřebitele a etika prodeje potravin v maloobchodě
Tereza Machová -
Analýza postojů spotřebitelů k nové formě prodeje v maloobchodě
Lubor Plašil -
Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele
Kamil Remunda -
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Petra ZÍTKOVÁ -
Školní prodejna v odborném výcviku
Jitka Houšťová -
Analýza spokojenosti zákazníků s pobočkou prodejny La Formaggeria Gran Moravia
Martina Kubíčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva