Lernspiele für Kinder mit erhöhtem Förderbedarf im Fremdsprachenunterricht – Bc. Markéta Macfeldová
Bc. Markéta Macfeldová
Diplomová práce
Lernspiele für Kinder mit erhöhtem Förderbedarf im Fremdsprachenunterricht
Games in education of foreign language by pupils with specific learning disabilities
Abstract:
This thesis deals with the concept of games and their integration into the teaching of foreign language by children with the specific learning disabilities.. This work should provide an overview of the issues and also provide specific procedures for working with these children. The intention of work was to demonstrate that the games have an important role in the teaching of foreign languages and working …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá pojmem hry a jejich začleňováním do výuky cizích jazyků u dětí se zvýšenou potřebou pozornosti. Tato práce by měla přinést celkový přehled o dané problematice a také poskytnout konkrétní postupy při práci s těmito dětmi. Cílem práce bylo prokázat , že hry zastávají důležitou úlohu ve vyučování cizích jazyků a při práci s dětmi se zvýšenou potřebou pozornosti mají své významné …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie příčiny specifických poruch učení integrace hra herní proces cíl her výhody a nevýhody her role žáka pracovní listy specific learning disability dyslexia dysgraphy dysortography dyscalculia the causes of specific disorders of learning integration game game process game plan game goal advantages and disadvanteges of games role of pupil work sheets
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcpqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková -
Výskyt narušené komunikační schopnost a specifických poruch učení u žáků 2. stupně běžných základních škol
Jana Kuruczová -
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Lucie Hrnčířová -
Reedukace specifických poruch učení na prvním stupni základní školy
Dana Fialová -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Role pedagoga a rodiče v procesu reedukace specifických poruch učení
Zdeňka MARTINKOVÁ -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová