Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z) – Matěj Škáva
Matěj Škáva
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
McDonald's marketing strategy on the Czech market from the point of view of sustainability (targeting Generation Z)
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu současné marketingové strategie společnosti McDonald's na českém trhu z pohledu udržitelnosti a navrhnout její zlepšení do budoucna. Zároveň práce diskutuje způsoby, kterými je cíleno na Generaci Z jako spotřebitele. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se věnuje teoretickému stanovení pojmů důležitých k pochopení tématu …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the current marketing strategy of McDonald's on the Czech market from the point of view of sustainability and to propose its improvement in the future. At the same time, the work discusses the ways in which Generation Z is targeted as consumers. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter is devoted to the theoretical determination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94458
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Milan Postler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKÁVA, Matěj. \textit{Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/exklqy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94458
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia