Analýza spokojenosti zákazníků s produkty výrobního podniku – Ester Pajerová
Ester Pajerová
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s produkty výrobního podniku
Customer Satisfaction Analysis of Products of a Manufacturing Company
Anotácia:
Tématem diplomové práce je zhodnocení spokojenosti zákazníků s produkty výrobního podniku. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků s výrobky výrobního podniku Marlenka. Práce se skládá z teoretické části, kde jsou popsána teoretická východiska řízení jakosti a spokojenosti zákazníka. Následuje praktická část a její vyhodnocení, které probíhalo na základě dotazníkového šetření a poté byly navrhnuty …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is the evaluation of customer satisfaction with the products of a manufacturing company. The aim of the work is to analyze customer satisfaction with the products of the production company Marlenka. The work consists of a theoretical part, which describes the theoretical basis of quality management and customer satisfaction. The practical part and its evaluation follow …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141981
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Pavel Blecharz
- Oponent: Lída Škrobánková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková