Effective Classroom Management Strategies in ELT at Lower Secondary Schools – Bc. Romana Velecká
Bc. Romana Velecká
Diplomová práce
Effective Classroom Management Strategies in ELT at Lower Secondary Schools
Effective Classroom Management Strategies in ELT at Lower Secondary Schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá řízením a organizací výuky ve třídě. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení pojmu třídní management a jeho roli ve výuce. Práce se rovněž zabývá jednotlivými složkami efektivního třídního managementu, který vede k dosažení edukačních cílů. Pozornost je věnována zejména třídě jako komunitě, vztahům mezi žáky, vztahům mezi žákem a učitelem, disciplíně, odpovědnosti …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on classroom management and its impact on English language teaching. The theoretical part aims at defining what is classroom management and its role in the teaching and learning process. The thesis deals with components of successful classroom management that help to achieve educational goals. The attention is devoted to a class as a community, peer relationships, teacher …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kdm99/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová