Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem – Anna DRAXLEROVÁ
Anna DRAXLEROVÁ
Bakalářská práce
Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem
Google Analytics and its application for an organization focused on tourism
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem" je analýza využívání nástrojů webové analytiky podniky působícími v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, vymezení cestovního ruchu, internetového marketingu a webové analytiky. Navazující praktická část se věnuje analýze využívání nástrojů webové analytiky …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Google Analytics and its application for an organization focused on tourism" is an analysis of using web analytics tools by companies in tourism business. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts, defining tourism, internet marketing and web analysing. On-going practical part is based on the analysis of using web analytics tools in tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAXLEROVÁ, Anna. \textit{Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/exzs52/.
Jak správně citovat práci
DRAXLEROVÁ, Anna. Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová
Název
Vložil
Vloženo
Práva