Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem – Anna DRAXLEROVÁ
Anna DRAXLEROVÁ
Bachelor's thesis
Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem
Google Analytics and its application for an organization focused on tourism
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem" je analýza využívání nástrojů webové analytiky podniky působícími v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, vymezení cestovního ruchu, internetového marketingu a webové analytiky. Navazující praktická část se věnuje analýze využívání nástrojů webové analytiky …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Google Analytics and its application for an organization focused on tourism" is an analysis of using web analytics tools by companies in tourism business. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts, defining tourism, internet marketing and web analysing. On-going practical part is based on the analysis of using web analytics tools in tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Accessible from:: 30. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAXLEROVÁ, Anna. \textit{Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/exzs52/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRAXLEROVÁ, Anna. Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights