Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem – Anna DRAXLEROVÁ
Anna DRAXLEROVÁ
Bachelor's thesis
Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem
Google Analytics and its application for an organization focused on tourism
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem" je analýza využívání nástrojů webové analytiky podniky působícími v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, vymezení cestovního ruchu, internetového marketingu a webové analytiky. Navazující praktická část se věnuje analýze využívání nástrojů webové analytiky …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis "Google Analytics and its application for an organization focused on tourism" is an analysis of using web analytics tools by companies in tourism business. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts, defining tourism, internet marketing and web analysing. On-going practical part is based on the analysis of using web analytics tools in tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAXLEROVÁ, Anna. \textit{Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/exzs52/.
Jak správně citovat práci
DRAXLEROVÁ, Anna. Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová
Názov
Vložil
Vložené
Práva