Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU – Ing. Jan Podloucký
Ing. Jan Podloucký
Master's thesis
Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU
Small and medium size enterprises through the EU structural funds
Abstract:
Předmětem předkládané diplomové práce „Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturální fondů EU“ je popsat mechanismy čerpání finanční podpory malými a středními podniky v ČR. První část je věnovaná definování základních pojmů pro následnou práci. Druhá část se soustřeďuje na legislativní prostředí spojené s poskytováním veřejné podpory. Třetí kapitola práce se zabývá identifikováním …moreAbstract:
The main focus of the submitted thesis „Small and medium size enterprises support through the EU structural funds“ is to describe a mechanism of the public support of the small and medium enterprises through the structural funds of the European union. First part is dedicated to defining of the basic concepts for the following work. The second part focuses on legislative environment connected to providing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ypx95/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2013
- Supervisor: Mgr. Bc. David Póč
- Reader: Mgr. Petr Kostík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODLOUCKÝ, Jan. \textit{Podpora malého a středního podnikání prostřednictvím strukturálních fondů EU}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ey9y1z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík