Bc. Jiřina GALLASOVÁ
Master's thesis
Typy učebních úloh v přírodovědě
Types of the learning tasks in elementary science
Abstract:
Diplomová práce se zabývá učebními úlohami v páté třídě ve vyučovacích hodinách tematického okruhu Člověk a zdraví. Konkrétně analyzuje učební úlohy používané ve vyučování. První kapitola se věnuje pojmům přírodovědného vzdělávání jako je přírodovědná gramotnost. Druhá kapitola zachycuje nejen vztah cíle a obsahu, ale také jejich dělení. Ve třetí kapitole se představí učební úloha jako prostředek k …moreAbstract:
Diplomathes is deals with the learning tasks in the fifth grade in the classroom theme the Human and Health. Specifically, analyzing learning tasks used in the classroom. The first chapter deals with the conceptsof science education as a natural science literacy. The second chapter describes not only the relationship goals and contents, but also their dividing. The third chapter presents a teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2014
Accessible from:: 4. 7. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GALLASOVÁ, Jiřina. Typy učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Analýza možností zájmového vzdělávání žáků s PAS v přírodovědné oblasti
Ivona Tichá -
Přírodovědné vzdělávání v přípravném ročníku základní školy
Šárka KODETOVÁ -
Přírodovědné vzdělávání na 1. stupni ZŠ při distanční výuce v době pandemie Covid-19
Michaela BAUDYŠOVÁ -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Přírodovědné experimenty v preprimárním a primárním vzdělávání
Martina Vlková -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková