Možnosti realizace a finančního zabezpečení veletrhu hudebních nástrojů v ČR – Jan Plášil
Jan Plášil
Bakalářská práce
Možnosti realizace a finančního zabezpečení veletrhu hudebních nástrojů v ČR
The method of realization musical instruments fair and its application in the example of the fair Czech guitar.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na tvorbu a organizaci žánrového veletrhu v České republice. Tématem akce jsou české kytary, tedy originální řemeslné výrobky lokálních nástrojařů. V úvodní části textu jsou za použití zdrojů z odborné literatury zpracovány teoretické základy přípravy akce, zaměřené především na management a marketing. Druhá část se věnuje organizaci již konkrétního veletrhu Česká kytara, kde …víceAbstract:
This work traces the process of creating and organising a genre fair in Czech Republic. The theme of this event are czech guitars, original handmade products of local masterbuilders. The theoretical base of this action's preparation (based on the professional literature) is stated in the beginning of the text. This opening part emphasizes mainly marketing and management. The second part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Jana Müllerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Management značky a eventu lidskoprávní ceny
Alexandra Pastuchova -
Fundraising neziskového kulturního projektu - festivalu HornFest Praha v době covidu
Anežka Oupická -
Financování a management neziskové organizace na Mostecku
Barbora Relichová -
Fundraising a public relations neziskové organizace
Dita Kopecká -
Fundraising nemá hranice - specifika organizací zaměřující se na humanitární pomoc a rozvojovou spolupráci
Kristián HORVÁTH -
Fundraising přes nová média a sociální sítě
Markéta SÝKOROVÁ -
Financování a fundraising hudebních festivalů
Eliška Cibulková -
Ekonomika a fundraising v neziskové organizaci
Petra Kubů