Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation – Zhanat Kanatbekov
Zhanat Kanatbekov
Master's thesis
Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation
DIGITALIZACE A JEJÍ VPLYV NA OBCHODNÍ PROCESY: PŘÍPADOVÁ STUDIE IMPLEMENTACE SALESFORCE V SKYBRIDGE
Abstract:
Koncept digitální transformace má významný dopad na mnoho aspektů podnikového sektoru i celé společnosti. Digitální transformace označuje proces začleňování a osvojování digitálních technologií s cílem vytvářet nové nebo měnit stávající podnikové postupy, komodity, vybavení a interakce se spotřebiteli. Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou považovány za klíčovou technologii, která usnadňuje …moreAbstract:
The concept of digital transformation has a significant impact on multiple facets of both the corporate sector and society. Digital transformation refers to the process of incorporating and assimilating digital technologies to generate novel or alter existing corporate procedures, commodities, amenities, and consumer interactions. Customer relationship management (CRM) systems are regarded as a pivotal …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92579
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Soňa Karkošková
- Reader: Ota Novotný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KANATBEKOV, Zhanat. \textit{Digitalization and its impact on business processes: a case study of skybridge's salesforce implementation}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ezjhht/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data a analytika pro business
Theses on a related topic
-
Inovavace předmětu Informační a komunikační technologie na základě integrace LMS do výuky
Jiří PLACHÝ -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
ERP system, new trends, processes of system selection, sales, implementation and support
David Duranti -
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
František Horký -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
Lucie Hilgartová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk