Přístupy ke vzdělávání žáků se SVP v kontextu ŠVP – Mgr. Šárka Pajurková
Mgr. Šárka Pajurková
Bachelor's thesis
Přístupy ke vzdělávání žáků se SVP v kontextu ŠVP
Approaches to Education of Children With Special Needs in School Education Programmes
Anotácia:
Bakalářská práce vymezuje termíny integrace a inkluze ve školním prostředí a shrnuje podmínky realizace integrovaného vzdělávání v kontextu platné legislativy. Opírá se také o poznatky o vývoji osobnosti dítěte v předškolním a školním věku a jeho specificích u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Podrobněji analyzuje podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních …viacAbstract:
The bachelor thesis defines terms as integration and inclusion in school environment, summarize conditions of integrated education in context of legislation, describes development of children personality in preschool and school age of children with special needs. It analysiseducation conditions of children with special needs at primary schools of a major education system in Frýdek-Místek.Kľúčové slová
žák se speciálními vzdělávacími potřebami rámcový vzdělávací program školní vzdělávací program integrované vzdělávání individuální vzdělávací plán poradenský systém child with special needs framing education programme school education programme integrated education individual education plan system of consulting institutions
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oiv1j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2008
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA