Kamila Frolíková

Bakalářská práce

Význam emocí v marketingu

The Significance of Emotions in Marketing
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak velký je význam a uplatnění emocí v marketingu pro zákazníka a jak se mění jeho spotřební a nákupní chování. Zjistit, jak marketing, který ovládá emoce lidí, mění jejich chování a za jakých podmínek si to lidé uvědomují.
Abstract:
The goal of this thesis is to find out how significant is the emotional influence in marketing for human being and how is the consumer and purchasing behavior changing. To find out how marketing, which is controlling the human emotions, is changing their behavior and under what circumstances are people able to realize it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní