Daniel Bihány

Bachelor's thesis

Cenové stratégie za využitia analýzy veľkých dát

Cenová strategie za využití analýzy velkých dat
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou cenových strategií v prostředí elektronického obchodu. Cílem práce je prozkoumat a zhodnotit cenové postupy používané společnostmi působícími v oblasti elektronického obchodu v České republice s důrazem na využití analýzy velkých dat. Teoretická část začíná úvodem do problematiky cen a cenových strategií, poté se zaměřuje na elektronické obchodování, cenové strategie v …viac
Abstract:
This thesis addresses the issue of pricing strategies in an e-commerce environment. The thesis aims to examine and evaluate the pricing practices used by e-commerce companies operating in the Czech Republic, with an emphasis on the use of big data analytics. The research presents an introduction to price and pricing strategies, next focusing on e-commerce, the pricing strategies used in it, and the …viac
Abstract:
Táto práca sa venuje problematike cenových stratégií v prostredí e-commerce. Cieľom práce je preskúmať a vyhodnotiť cenové praktiky využívané spoločnosťami pôsobiacimi v elektronickom obchode Českej republiky, s dôrazom na využitie analýzy veľkých dát. Teoretická časť sa úvodom venuje cene a cenovým stratégiám, následne je v nej pozornosť venovaná elektronickému obchodu, cenovým stratégiám v ňom využívaným …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedúci: Štěpán Bahník
  • Oponent: Marcel Tkáčik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86479