Cenové stratégie za využitia analýzy veľkých dát – Daniel Bihány
Daniel Bihány
Bachelor's thesis
Cenové stratégie za využitia analýzy veľkých dát
Cenová strategie za využití analýzy velkých dat
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou cenových strategií v prostředí elektronického obchodu. Cílem práce je prozkoumat a zhodnotit cenové postupy používané společnostmi působícími v oblasti elektronického obchodu v České republice s důrazem na využití analýzy velkých dat. Teoretická část začíná úvodem do problematiky cen a cenových strategií, poté se zaměřuje na elektronické obchodování, cenové strategie v …viacAbstract:
This thesis addresses the issue of pricing strategies in an e-commerce environment. The thesis aims to examine and evaluate the pricing practices used by e-commerce companies operating in the Czech Republic, with an emphasis on the use of big data analytics. The research presents an introduction to price and pricing strategies, next focusing on e-commerce, the pricing strategies used in it, and the …viacAbstract:
Táto práca sa venuje problematike cenových stratégií v prostredí e-commerce. Cieľom práce je preskúmať a vyhodnotiť cenové praktiky využívané spoločnosťami pôsobiacimi v elektronickom obchode Českej republiky, s dôrazom na využitie analýzy veľkých dát. Teoretická časť sa úvodom venuje cene a cenovým stratégiám, následne je v nej pozornosť venovaná elektronickému obchodu, cenovým stratégiám v ňom využívaným …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Štěpán Bahník
- Oponent: Marcel Tkáčik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pricing Strategy
Jaromír Mendl -
The Hotel Pricing Strategy
Michaela Cibulková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu
Michaela Plecháčová -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Aplikace pokročilé datové analytiky v prostředí e–commerce společnosti
Pavel Novotný -
Optimalizace UX e-commerce projektů vybraného segmentu
Michal Hromek -
Big Data architektura v informační bezpečnosti
Phuong Anh Nguyen