Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu – Nikola Pašková
Nikola Pašková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Marketing communication for an OTC product in the pharmaceutical market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací produktu Alfasilver. Cílem práce je navrhnout marketingovou komunikaci po zanalyzování té stávající. Analyzovaná je i konkurence produktu. Práce využívá komunikačního modelu AIDA a vlastního dotazníkového šetření. V závěru práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení komunikace.Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the product Alfasilver. The aim of the thesis is to propose a marketing communication after analyzing the existing one. The competition of the product is also analyzed. The thesis uses the AIDA communication model and its own questionnaire survey. The thesis concludes recommendations for improving communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová